آراد برندینگ
خانه / کفش تبریز / فروش اینترنتی کفش مردانه چرم اصل تبریز

فروش اینترنتی کفش مردانه چرم اصل تبریز

فروش اینترنتی کفش مردانه چرم اصل تبریز

فروش اینترنتی کفش، فروش کفش، فروش کفش تبریز، فروش کفش چرم، فروش کفش مردانه، فروش اینترنتی کفش، فروش اینترنتی کفش مردانه چرم اصل تبریز

فروش اینترنتی کفش مردانه چرم تبریز این روزها همانند سایر محصولات مورد استقبال خریداران واقع شده است.

چرا که با وجود فروش اینترنتی کفش خریداران به خصوص بنکداران و فروشگاهها و کسانی که خرید عمده دارند به راحتی می توانند بدون نیاز به حضور در محل خرید خود را بدون صرف وقت و هزینه اضافی انجام دهند.

جهت فروش اینترنتی انواع کفش چرم مردانه تبریز با کیفیت درجه یک می توانید مرکز ما را انتخاب نمائید.

کفش چرم دست دوز مردانه

کفش چرم دست دوز مردانه

کفش های مردانه با بهترین چرم های تبریز به قیمت بسیار مناسب در کلان شهر ها به فروش می رسد.

کشور های همسایه ایران نیز یکی از جوامع هدف برای صادرات هستند، و معمولا آن چه برای صادرات انتخاب می شود باید دارای کیفیت بالایی باشد تا سبب جذب مشتری و فروش بالا شود.

در نتیجه با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت به همراه زیره پی یو، pvc، ترمو، لاستیک، چرم و…. بهترین ها را برایتان تولید کرده ایم که بازار داخلی و بازار خارجی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

کیفیت در محصولات صادراتی از مهم ترین گزینه های انتخابی آن می باشد که در تمامی محصولات تولیدی ما از آن بهره برده شده است.

کفش چرم مردانه

کفش چرم مردانه

کفش های چرم در مدلهای مختلفی تولید می شود. در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

  • لوفر
  • آکسفورد
  • دربی
  • اسنیکر
  • مان استرپ

اما در میان مدلهای مختلف کفش، مدلهایی هستند که بیشتر مورد تایید هستند و بیشتر با مد روز هم خوانی دارند. از جمله معروفترین و پرکاربردترین این مدلها، مدل کفش چرم کالج و آکسفورد هستند.

مدل آکسفورد کمی اداری و رسمی به نظر می رسد و به همین خاطر پرطرفدارترین مدل کفش چرم مردانه است و با لباسهای رسمی  و اداری خیلی خوب هماهنگ می شود.

مدل کالج نیز هم مدل شیک و هم خیلی راحت می باشد. کفش کالج مردانه با هر لباسی همخوانی دارد به همین خاطر آقایان و بخصوص آقایان قشر جوان بیشتر از این کفش خریداری می کنند.

بازار کفش چرم تبریز

تولید کفش مردانه چرم در تبریز قدمت چندین ساله دارد. انواع کفش های زنانه، مردانه و بچه گانه چرم و غیر چرم در بازار تبریز به تولید می رسد.

فراز و نشیب های اقتصادی باعث شده است که خریداران توان خرید  و فروش کفش چرم اصل دست دوز را کمتر داشته باشند.

از طرفی هم کفش چرم اصل بسیار با دوام است. شما هر چه قدر کفش چرم را بپوشید خراب نمی شود. شما بعد از خرید کفش چرم اصل، اگر کفش دیگری بخرید نه به علت خراب یا کهنه شدن کفش بلکه از روی تغییر در مدل آن خواهد بود.

تنوع طلبی در عصر حاضر در بین جوانان وجود دارد. مدلهای متنوع کفش و لباس هر روز به وجود می آیند و از مد می افتند.

فروش اینترنتی کفش نیز این روزها بسیار زیاد شده و اگر از فروگاههای معتبر خریداری شود می توان از خرید خوب و مطمئن برخوردار شد.

تولیدی کفش تبریز

تولیدی کفش تبریز

کفش های تبریز در ایتدا از مواد اولیه گران قیمت مانند چرم ساخته می شدند اما قیمت نهایی این نوع کفشها بسیار گران می شد. از این رو در تولیدی های تبریز شروع به تولید کفشهایی کردند که تمام چرم نباشند و هر کسی بتواند با توجه به توان مالی خود از کفش ها تهیه کند.

کفش های تولیدی ممکن است تمام چرم نباشند و از چرم در قسمتهای مختلف کفش استفاده شود. انند: رویه، زیره، کفی و غیره

این استفاده از چرم در بخشهای مختلف کفش، باعث می شود که قیمتها متفاوت باشند. راههای مختلفی برای تشخیص چرم اصل وجود دارد که ما در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم.

راههای تشخیص چرم اصل

  1.  برچسب چرم
  2.  بوی چرم
  3. جنس پشت چرم
  4. بافت و طرح روی چرم
  5. تست شعله

برچسب چرم

محصولات چرم طبیعی از نشان مخصوص برای محصولات خود استفاده می کنند. تمام برندهای چرم طبیعی از این قانون پیروی می کنند اما ممکن است از نشان تقلبی هم استفاده شود. با این وجود این روش تشخیص را با تست بقیه موارد بعدی می توانید در نظر بگیرید.

بوی چرم

چرم طبیعی بوی خاصی نظیر بوی حیوانات زنده دارد. شما می توانید از این راه چرم طبیعی را تشخیص دهید. اما باز متقلبین می توانند از عطر چرم در محصولات تقلبی استفاده کنند!

جنس پشت چرم

پشت چرم طبیعی پرزدار است. دیدن پشت کفشی که می خرید مشکل است به درزها توجه کنید.

بافت و طرح روی چرم

طرح روی چرم طبیعی ناهماهنگ است و هیچ جایی طرح تکراری ندارد. اما طرح چرم مصنوعی تکرار شده و خطوط و طرحهای یکسان دارد.

تست شعله

چرم طبیعی به راحتی آتش نمی گیرد یا آب نمی شود. اگر مدت زمان طولانی آن را در معرض آتش بگیرید و بسوزد بوی نامطبوعی به وجود می آید که مانند بوی سوختن مو است. چرم مصنوعی ازجنس پلاستیک است و اگر در معرض آتش قرار بگیرد جمع می شود و بوی پلاستیک می گیرد. هنگام تست چرم با آتش مواظب باشید در قسمتهای داخلی و جاهای دوخت این کار را انجام دهید تا لباس یا کفش خراب نشود.

فروش اینترنتی کفش چرم تبریز

فروش اینترنتی کفش چرم تبریز

علاوه بر مدل مردانه فروش اینترنتی کفش چرم تبریز شامل مدل های زنانه و بچه گانه نیز می شود.

خریداران محترم در شهرهای مختلف برای داشتن یک کفش چرم مرغوب از تبریز دیگر مشکلی ندارید شما می توانید آن را از مراکز نمایندگی های معتبر و مطمئن خرید نمائید.

مراکز زیادی در سطح کشور فروش و پخش انواع کفش را انجام می دهند که اکثر این کفش ها تولیدات تبریز هستن زیرا زیبا ترین کفش ها و کیف های چرم را در تبریز خواهید یافت.

فروش اینترنتی کفش به صورت عمده

جلب رضایت مشتریان در نتیجه عرضه محصولاتی مرغوب امکان پذیر می باشد که در جهت این امر توانسته ایم شرایطی برای عرضه بهترین کفش های چرم را به کار ببندیم شما می توانید ضمن تماس با ما از این فرصت برای خرید عمده بهترین و مرغوب ترین کفش ها استفاده نمائید. با ارسال سریع سفارشات شما به هر کجایی که آدرس بدهید همیشه در خدمت گذاری شما هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam2@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید کفش تبریز

خرید کفش تبریز مستقيم از كارخانه

خرید کفش تبریز با جدیدترین مدل های زیبا و خاص در خدمت تمام عزیزان است. …